Luk

Ny opdatering af zExpense-app

App’en til zExpense har fået nyt design. Funktionerne forbliver dog de samme i systemet, der bruges til at registrere kørsel og udlæg.

6. oktober 2022
KATINKA AGGER, PATIENTSTØTTE & FRIVILLIG INDSATS

Ny opdatering til mobilapp’en til zExpense er nu blevet tilgængelig på din telefon. zExpense er et system, du som frivillig kan bruge til at registrere dine udlæg direkte på mobilen, mens du er undervejs – eller bagefter på computeren – så de går direkte ind i det digitale afregningssystem.

Læs også: Nyt system til afregning af udlæg og kørsel

Gælder kun telefon og tablet
Opdateringen gælder kun for app’en til telefon og tablet, og ikke hvis du bruger zExpense på computeren. 

Der er desuden primært tale om en opdatering af designet i app’en, og som udgangspunkt ikke ændringer til, hvordan du opretter, afleverer og godkender en afregning. Du vil blot opleve, at forsiden i app’en ser anderledes ud efter opdateringen, og at nogle af knapperne er blevet flyttet til en ny placering i bunden af skærmen.

Ligesom med andre apps, du har på din telefon eller tablet, vil opdateringen enten blive installeret automatisk eller ved manuel opdatering alt efter dine indstillinger. Den tidligere version af app’en vil desuden fortsat fungere et stykke tid.

Værd at vide:

  • Dit login fungerer fortsat i den nye version
  • Alle dine tidligere afregninger er fortsat tilgængelige
  • Menupunkterne ‘Ubehandlede’ og ‘Afregninger’ er flyttet ned i bunden af forsiden
  • Der er nye funktioner til behandling af fotos

Har du problemer med at få app’en til at virke på din telefon, kan det skyldes, at din telefon og styresystem er af ældre dato. I så fald kan du i stedet bruge zExpense på en computer.

Har du brug for hjælp, kan du kontakte den administrative medarbejder på dit områdekontor eller i den kræftrådgivning, du er tilknyttet eller din primære kontaktperson i Kræftens Bekæmpelse.

Se vejledninger og læs mere om zExpense